PROMO 4+1 Săpunuri cod "4+1SAPUN" și 4+1 Seturi Cadou cod "4+1SET"

Contravaloarea serviciilor de livrare. 

Contravaloarea serviciilor de livrare va fi afisata in cosul de cumparaturi si se va adauga la valoarea totala a comenzii. 

Livrarea produselor in Bucuresti 

Comenzi peste 150 LEI - Livrare GRATUITA

Comenzi pana la 150 lei - 14 RON* per livrare 

Livrari in afara orasului Bucuresti

Comenzi peste 175 LEI - GRATUIT

Comenzi  pana la 175 lei - 15 RON* pr livrare valabil pentru zona ''0'' metropolitana

Pentru zonele logistice ''1'' si ''2'' pretul este de 40 lei pentru zona ''1'' si respectiv 55 lei pentru zona ''2'' vi se va comunica dupa validarea comenzii pentru a primi acceptul dvs pentru plata sumei totale inclusiv contravaloarea transportului special 

ALTERNATIV, PENTRU ACESTE ZONE INDEPARTATE, CU ACCEPTUL DVS COLETELE SE VOR TRANSMITE CU POSTA ROMANA, FARA ALT COST SUPLIMENTAR DECAT CEI 14 LEI AFERENT CUREIRULUI RAPID IN ZONELE SALE DE LIVRARE STANDARD

Preturile includ TVA

Reducerile eventuale aferente promotiilor nu se aplica transportului

 

Plasare comandaExpediere coletLivrare la destinatieTimp total tranzit colet
L-J pana in ora 14.00In aceeasi sau a doua zi24 de ore de la expediere1-2 zile
L-Mi dupa ora 14.00A doua zi24 de ore de la expediere2 zile
J dupa ora 14.00 - V pana in ora 14.00Vineri

- luni pentru celelalte localitati

4 zile

V,S,D dupa ora 14.00 pana la 17.00Luni24 de ore de la expediere2-3 zile
Alte zile nelucratoarePrima zi lucratoare24 de ore de la expediereNr de zile nelucratoare consecutive + 2 zile
Tmpul de livrare de 24 de ore de la momentul expedierii reprezinta cea mai buna estimare. 
Acesta poate ajunge la 48 sau 72 de ore in anumite situatii (localitati  indepartate de centrele nationale de livrare, perioade premergatoare sarbatorilor, conditii meteo severe, etc )
Livrarea se face prin firme de curierat. 
Se admit intarzieri logistice de curierat in limita a +24 ore (poate creste in sezon/sarbatori) 

Produsele NU pot fi ridicate de la sediul firmei, comenzile se livreaza DOAR prin curier !

Pentru a cumpara personal si a cunoaste si vedea produsele fizic, va asteptam in magazinul nostru Le Chatelard 1802  din Mega Mall Bucuresti, Bd Pierre de Coubertin 3-5, sect 2, langa Grand Arena (intersectia sos Pantelimon cu Sos Iancului, Bd Pierre de Coubertin si Vatra Luminoasa - acces autobuz 104, troleibus 90), program 10.00 - 22.00 7 zile din 7!

Comenzile on-line se livreaza DOAR prin curier, activitatea de vanzari on-line este separata de cea a magazinului :e Chatelard din Mega Mall !

savonnerie.ro foloseste EXCLUSIV ambalaje RECICLATE / RECICLABILE pentru trimiterea produselor comandate de Dvs., important este ca produsul sa ajunga la Dvs in cea mai buna stare / intact, nu intr-o cutie de transport scumpa si cu pretentii care ar costa suplimentar - in acest mod reusim, pe de o parte,  sa reducem costurile de transport si sa oferim transport gratuit incepand de la o valoare mica, cu mult sub alte magazine online si, pe de alta parte, sa protejam la maxim si mediul inconjurator, fara a mari numarul de ambalaje inutile in circulatie ce ajung oricum la gunoi

Comanda on-line:

1. Creati-va un cont savonnerie.ro. Este usor si gratuit. Dupa crearea contului autentificati-va in site.

2. Intrati in magazin si alegeti categoria de produse care va intereseaza. Vizualizati produsul pe care doriti sa-l cumparati si stabiliti caracteristicile suplimentare ale acestuia, daca sunt disponibile .

Recomandam sa treceti in revista categoria Parfumuri Naturale, unde avem cea mai variata sortimentatie de pe piata si unde veti gasi grupate toate produsele ce contin parfumul Dvs preferat..

3. Apasati "Adauga in cos." Dupa ce ati adaugat toate produsele dorite in cos, completati datele necesare validarii comenzii.

4. Daca aveti o adresa de livrare inregistrata aceasta va fi afisata in interfata de comanda. Daca nu aveti o adresa salvata sau doriti o adresa diferita pentru livrare, apasati "Adauga o noua adresa", completati datele necesare, si salvati-o. Selectati apoi adresa de livrare si cea de facturare.

5. Pentru a confirma comanda si a alege metoda de trimitere trebuie sa acceptati termenii de utilizare a site-ului savonnerie.ro si a serviciilor oferite de acesta. Va recomandam sa cititi cu atentie acesti termeni si sa continuati procesul de cumparare numai daca sunteti de acord cu clauzele acestora.Dupa acceptarea acestora alegeti metodele de livrare disponibile si contravaloarea acestora, suma ce se va adauga la valoarea cosului. De asemenea veti putea alege modalitatea de plata a produselor si/sau serviciilor.

6. Tot in aceasta interfata aveti posibilitatea de a trimite un mesaj referitor la comanda, daca este necesar.

7. Faceti click pe modalitatea de plata ramburs. Vi se va afisa suma finala de plata

8. Apasati "Confirm comanda". Comanda va fi trimisa operatorului savonnerie.ro si va intra in stadiul de procesare. Daca este cazul veti fi contactat telefonic pentru detalii referitoare la comanda plasata.

9. Stadiile unei comenzi. Imediat ce ati plasat o comanda aceasta va trece prin diferite stadii inainte de a fi livrata.

Deoarece dorim sa fii informat la timp de stadiul in care se afla comanda plasata, vei primi un mesaj e-mail la fiecare modificare a starii comenzii plasate.

Trimiterea acestor mesaje nu exclude verificarea telefonica de catre un operator savonnerie.ro a unor informatii referitoare la comanda.

Toate aceste stadii se pot regasi si in contul tau de client in sectiunea "Istoric si detalii comenzi".

Anularea unei comenzi.

In situatia in care doriti anularea unei comenzi va rugam sa faceti acest lucru cat mai rapid, contactandu-ne telefonic sau prin formularul de contact disponibil mai jos. Pentru ca procedura de anulare sa se desfasoare rapid, va rugam sa notati si sa ne comunicati numarul de ordine al comenzii. 

Acceseaza formularul de contact

Atentionari referitoare la coletele receptionate.

Clientul trebuie sa verifice integritatea pachetelor la primirea acestora. In cazul in care pachetele sunt desigilate sau rupte, se va intocmi un proces verbal de constatare impreuna cu reprezentantul firmei de curierat. Orice reclamatii referitoare la integritatea pachetului ce nu sunt inregistrate printr-un astfel de proces verbal nu sunt luate in considerare.

Modalitati de plata.

Plata produseor cumparate din magazinul savonnerie.ro se face ramburs, la primirea pachetului.

Acest tip de plata este disponibil pentru comenzi in orice localitate din Romania. Plata produselor si contravaloarea transportului se vor achita la momentul in care receptionati pachetul de la curier.

Chitanta pentru contravaloarea pachetului este emisa de societatea de curierat.

Modern Living SRL, operatorul magazinului savonnerie.ro nu emite chitante pentru marfurile platite in sistem ramburs.

Returnarea comenzilor.

Daca te-ai razgandit si doresti sa returnezi o comanda sau doar unele produse din caomanda, nu e nimic!

Conform legislatiei in vigoare ai dreptul sa returnezi o comanda plasata online sau telefonic in 14 zile de la data la care produsele au intrat in posesia ta (data livrarii).

Pentru a face un retur trebuie sa urmezi pasii de mai jos:

1. Trebuie sa ne instiintezi ca doresti sa returnezi produsele folosind procedura de returnare din contul tau.

2. Intra in contul tau in sectiunea "Istoric si detalii comenzi"

3. Identifica comanda pe care doresti sa o returnezi si apasa "Detalii"

4. Selecteaza produsele pe care doresti sa le returnezi

5. Introdu in campul text motivul pentru care doresti sa faci returnarea. Daca pur si simplu te-ai razgandit, scrie doar "Fara motiv" (acest camp text trebuie sa fie completat)

6. Apasa butonul "Returneaza produse". In acest moment vom primi un mesaj e-mail cu cererea ta de returnare si un operator savonnerie.ro te va contacta.

7. Dupa ce ai facut cererea de returnare vei fi redirectat pe pagina de retururi din contul tau in care vei vedea numarul de inregistrare a cererii de retur, codul comenzii pentru care ai cerut returul, data cererii de retur si stadiul in care se afla cererea de returnare.

Stadiile cererii de retur sunt:

a. Se asteapta confirmarea - cererea de retur a fost inregistrata in sistem si trebuie confirmata de un operator savonnerie.ro

Te rugam sa nu trimiti inapoi pachetul cu produsele de returnat pana ce cererea ta de retur nu a fost procesta de un operator savonnerie.ro.

In acest moment vei primi un mesaj e-mail ce te informeaza ca crerea ta de retur a trecut in stadiul urmator :

b. Se asteapta pachetul

In acest stadiu puteti trimite pachetul de retur inapoi catre savonnerie.ro. Nu uita sa notezi pe documentul de trimitere si numarul de inregistrare a returului.

Datele de returnare sunt:

Modern Living srl str Matei Voievod 135, Bl D18, Sc A, ap 1A, sect 2, Bucuresti, 021454

Departament vanzari 0752.192.192

c. Pachet de retur primit

In momentul in care pachetul a a juns la noi, stadiul returului se va modifica corespunzator - vei primi un mesaj e-mail ce te va informa despre modificarea stadiului returului.

Un angajat savonnerie.ro va verifica produsele returnate si daca acestea corespund conditiilor de returnare stadiul se va modifica in:

d. Retur acceptat.

sau daca produsele nu corespund conditiilor de returnare stadiul va deveni 

e. Retur refuzat.

Mai poti face cererea de retur si trimitand un mesaj e-mail la adresa vanzari@savonnerie.ro care sa ne informeze despre intentia ta de a returna produse si sa contina cel putin numele tau si codul comenzii pentru care doresti sa faci returnarea, fie sa folosesti formularul de contact in care alegi optiunea "3. Returnare produse". Daca nu esti autentificat in momentul completarii formularului, nu uita sa ne spui numele tau si codul comenzii pentru care doresti sa faci returnarea de produse.

Conditiile de returnare a produselor si modalitatea de returnare a contravalorii acestora

Produsele returnate trebuie sa fie in starea in care au fost primite - nefolosite, fara deteriorari, in ambalajul original si insotite de toate documentele, accesoriile sau produsele cadou primite in comanda respectiva.

De asemenea produsele trebuie sa corespunda numeric cu comanda facuta de tine. Daca o comanda contine pachete de produse acestea trebuie returnate in acelasi numar cu cel din comanda.

Daca produsele returnate corespund cerintelor de mai sus, returul va fi acceptat si iti vom returna contravaloarea produselor si a taxelor de livrare facturate, daca exista, in maxim 14 zile de la data la care ne-ai transmis cererea de retur. Aceasta data poate fi prelungita pana la primirea pachetului de retur sau a dovezii de trimitere a pchetului.

Returnarea contravalorii produselor se poate face, la alegerea ta, astfel:

- prin transfer bancar in contul indicat de tine

- prin mandat postal 

- prin cupon de cumparaturi de pe site-ul savonnerie.ro, in cazul in care doresti sa achizitionezi alte produse.

Contravaloarea livrarii pachetului de retur este suportata de noi daca folosesti ca metoda de livrare a pachetului de retur aceiasi metoda prin care produsele ti-au fost livrate. In cazul in care doresti sa trimiti pachetul de retur prin alte metode, contravaloarea serviciului de livrare va fi suportata de tine integral.


Categorii

Lavanda de Provence Le Chatelard 1802

Descopera

Accept

savonnerie.ro foloseste cookies, pentru a va oferi o experienta de navigare optima. Prin continuarea navigarii va exprimati acordul cu folosirea acestora (detalii).