Tariful de livrare va fi afisat in cosul de cumparaturi si se va adauga la valoarea totala a comenzii cu taxe incluse. Timpul de livrare uzual estimat este de 24 ore de la data comenzii plasate pana la ora 12.00 si confirmata ca procesata si livrata la curier in aceeasi zi. Functie de conditii obiective de traseu, trafic, distanta / localizare a adresei de livrare, intervalul de livrare se poate prelungi de la 2 pana la 5 zile lucratoare.

Comenzi sub 200 lei - 15 RON* per COLET in Romania. Peste 200 lei Livrarea este GRATUITA

Produsele NU pot fi ridicate de la sediul firmei, comenzile on-line se livreaza DOAR prin curier !

savonnerie.ro Le Chatelard 1802 Romania foloseste EXCLUSIV ambalaje RECICLATE / RECICLABILE pentru trimiterea produselor comandate de Dvs., important este ca produsul sa ajunga la Dvs in cea mai buna stare / intact, nu intr-o cutie de transport scumpa si cu pretentii care ar costa suplimentar - in acest mod, pe de o parte, incercam sa mentinem preturile accesibile, sa reducem costurile de transport si sa va oferim transport gratuit incepand de la o valoare mica, cu mult sub alte magazine online si, pe de alta parte, sa protejam la maxim si mediul inconjurator, fara a mari numarul de ambalaje inutile in circulatie ce ajung mai degraba la gunoi

Plata se face in sistem ramburs la curier, cash sau cu card bancar la e-POS mobil

Comanda on-line:

1. Creati-va un cont savonnerie.ro. Este usor si gratuit. Dupa crearea contului autentificati-va in site.

2. Intrati in magazin si alegeti categoria de produse care va intereseaza. Vizualizati produsul pe care doriti sa-l cumparati si, daca acesta corespunde pretentiilor dvs, adaugati-l in cos

3. Apasati "Adauga in cos." Dupa ce ati adaugat toate produsele dorite in cos, completati datele necesare validarii comenzii.

4. Daca aveti o adresa de livrare inregistrata aceasta va fi afisata in interfata de comanda. Daca nu aveti o adresa salvata sau doriti o adresa diferita pentru livrare, apasati "Adauga o noua adresa", completati datele necesare, si salvati-o. Selectati apoi adresa de livrare si cea de facturare.

5. Pentru a confirma comanda si a alege metoda de trimitere trebuie sa acceptati termenii de utilizare a site-ului savonnerie.ro si a serviciilor oferite de acesta. Va recomandam sa cititi cu atentie acesti termeni si sa continuati procesul de cumparare numai daca sunteti de acord cu clauzele acestora.Dupa acceptarea acestora alegeti metodele de livrare disponibile si contravaloarea acestora, suma ce se va adauga la valoarea cosului. De asemenea veti putea alege modalitatea de plata a produselor si/sau serviciilor.

6. Tot in aceasta interfata aveti posibilitatea de a trimite un mesaj referitor la comanda, daca este necesar.

7. Faceti click pe modalitatea de plata ramburs. Vi se va afisa suma finala de plata

8. Apasati "Confirm comanda". Comanda va fi trimisa operatorului savonnerie.ro si va intra in stadiul de procesare. Daca este cazul veti fi contactat telefonic pentru detalii referitoare la comanda plasata.

9. Stadiile unei comenzi. Imediat ce ati plasat o comanda aceasta va trece prin diferite stadii inainte de a fi livrata.

Deoarece dorim sa fii informat la timp de stadiul in care se afla comanda plasata, vei primi un mesaj e-mail la fiecare modificare a starii comenzii plasate.

Trimiterea acestor mesaje nu exclude verificarea telefonica de catre un operator savonnerie.ro a unor informatii referitoare la comanda.

Toate aceste stadii se pot regasi si in contul tau de client in sectiunea "Istoric si detalii comenzi".

Anularea unei comenzi.

In situatia in care doriti anularea unei comenzi va rugam sa faceti acest lucru cat mai rapid, contactandu-ne telefonic sau prin formularul de contact disponibil mai jos. Pentru ca procedura de anulare sa se desfasoare rapid, va rugam sa notati si sa ne comunicati numarul de ordine al comenzii. 

Acceseaza formularul de contact

Atentionari referitoare la coletele receptionate.

Clientul trebuie sa verifice integritatea pachetelor la primirea acestora. In cazul in care pachetele sunt deteriorate, deformate, desigilate sau rupte, se va intocmi un proces verbal de constatare impreuna cu reprezentantul firmei de curierat. Orice reclamatii referitoare la integritatea pachetului ce nu sunt inregistrate printr-un astfel de proces verbal nu sunt luate in considerare.

Modalitati de plata.

Plata produseor cumparate din magazinul savonnerie.ro se face ramburs, la primirea pachetului.

Acest tip de plata este disponibil pentru comenzi in orice localitate din Romania. Plata produselor si contravaloarea transportului se vor achita la momentul in care receptionati pachetul de la curier.

Chitanta pentru contravaloarea pachetului este emisa de societatea de curierat.

savonnerie.ro nu emite chitante pentru marfurile platite in sistem ramburs.

Returnarea comenzilor.

Daca te-ai razgandit si doresti sa returnezi o comanda sau doar unele produse din caomanda, nu e nici o problema !

Conform legislatiei in vigoare ai dreptul sa returnezi o comanda plasata online sau telefonic in 14 zile de la data la care produsele au intrat in posesia ta (data livrarii).

Pentru a face un retur trebuie sa urmezi pasii de mai jos:

1. Trebuie sa ne instiintezi ca doresti sa returnezi produsele folosind procedura de returnare din contul tau.

2. Intra in contul tau in sectiunea "Istoric si detalii comenzi"

3. Identifica comanda pe care doresti sa o returnezi si apasa "Detalii"

4. Selecteaza produsele pe care doresti sa le returnezi

5. Introdu in campul text motivul pentru care doresti sa faci returnarea. Daca pur si simplu te-ai razgandit, scrie doar "Fara motiv" (acest camp text trebuie sa fie completat)

6. Apasa butonul "Returneaza produse". In acest moment vom primi un mesaj e-mail cu cererea ta de returnare si un operator savonnerie.ro te va contacta.

7. Dupa ce ai facut cererea de returnare vei fi redirectat pe pagina de retururi din contul tau in care vei vedea numarul de inregistrare a cererii de retur, codul comenzii pentru care ai cerut returul, data cererii de retur si stadiul in care se afla cererea de returnare.

Stadiile cererii de retur sunt:

a. Se asteapta confirmarea - cererea de retur a fost inregistrata in sistem si trebuie confirmata de un operator savonnerie.ro

Te rugam sa nu trimiti inapoi pachetul cu produsele de returnat pana ce cererea ta de retur nu a fost procesta de un operator savonnerie.ro.

In acest moment vei primi un mesaj e-mail ce te informeaza ca crerea ta de retur a trecut in stadiul urmator :

b. Se asteapta pachetul

In acest stadiu puteti trimite pachetul de retur inapoi catre savonnerie.ro. Nu uita sa notezi pe documentul de trimitere si numarul de inregistrare a returului.

Datele de returnare sunt:

Modern Living srl str Matei Voievod 135, Bl D18, Sc A, ap 1A, sect 2, Bucuresti, 021454

Departament vanzari 0752.192.192

c. Pachet de retur primit

In momentul in care pachetul a a juns la noi, stadiul returului se va modifica corespunzator - vei primi un mesaj e-mail ce te va informa despre modificarea stadiului returului.

Un angajat savonnerie.ro va verifica produsele returnate si daca acestea corespund conditiilor de returnare stadiul se va modifica in:

d. Retur acceptat.

sau daca produsele nu corespund conditiilor de returnare stadiul va deveni 

e. Retur refuzat.

Mai poti face cererea de retur si trimitand un mesaj pe formularul de contact, prin care sa ne informezi despre intentia ta de a returna produse si care sa contina cel putin numele tau si codul comenzii pentru care doresti sa faci returnarea, fie sa folosesti formularul de contact in care alegi optiunea "3. Returnare produse". Daca nu esti autentificat in momentul completarii formularului, nu uita sa ne spui numele tau si codul comenzii pentru care doresti sa faci returnarea de produse.

Conditiile de returnare a produselor si modalitatea de returnare a contravalorii acestora

Produsele returnate trebuie sa fie in starea in care au fost primite - nefolosite, fara deteriorari, in ambalajul original si insotite de toate documentele, accesoriile sau produsele cadou primite in comanda respectiva.

De asemenea produsele trebuie sa corespunda cu cele din comanda facuta de tine. 

Daca produsele returnate corespund cerintelor de mai sus, returul va fi acceptat si iti vom returna contravaloarea produselor si a taxelor de livrare facturate, daca exista, in maxim 14 zile de la data la care ne-ai transmis cererea de retur. Aceasta data poate fi prelungita pana la primirea pachetului de retur sau a dovezii de trimitere a pchetului.

Returnarea contravalorii produselor se poate face, la alegerea ta, astfel:

- prin transfer bancar in contul indicat de tine

- prin cupon de cumparaturi de pe site-ul savonnerie.ro, in cazul in care doresti sa achizitionezi alte produse.

Contravaloarea livrarii pachetului de retur este suportata de noi daca folosesti ca metoda de livrare a pachetului de retur aceeasi metoda prin care produsele ti-au fost livrate. Pentru aceasta vom trimite noi curierul la tine, dupa ce vom stabili detaliil eimpreuna.

In cazul in care doresti sa trimiti pachetul de retur prin alte metode, contravaloarea serviciului de livrare va fi suportata de tine integral, conform metodei de curierat aleasa


Accept

savonnerie.ro foloseste cookies, pentru a va oferi o experienta de navigare optima. Prin continuarea navigarii va exprimati acordul cu folosirea acestora (detalii).